lördag

hej ..
idag tycker jag också synd om mig själv .. har inget att göra
lisa är på gympa grejs och rikard ska spela .. måste nog gå ut&gå eller nått,
för att få tiden att gå lite fortare, så ja bara får sov såre blir imorgon eller nått .
inte för att ja säkert kommer ha så mkt mer att göra meeeeeeen ..
igår va ja barnvakt, likasom idag. igår va ja&mathilda i lekparken vid hembyggsgården,
för att få tiden att gå fortare.sen cyklade hon&jag gick ner till stan, eftersom rikard&kneckta kungar spelade.
Plus att det tar en timme att gå fram&tillbaka med mathilda, igen för att tiden skulle gå lite fortare.
idag va ja barnvakt åt både mathilda&sabina. lekte kurragömma och bakade muffins. barnvakt va ja eftersom mitt ena päron& plastpäron var i karlstad på husmässan eller varen nu hette. &så köpte dom ett as snyggt bubbelbadkarl till de nya huset, kommer nog bli jäävligt bra !
kollade även i en reklamgrej från liseberg. dit ska ja verkligen i sommar, så mysigt.
nej nu ska ja ut&tralla en stund, adios
hare bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0