Torsdag

Hej igen
idag har ja gjort mkt vill ja säga, fast .. egentligen inte.
började med att ja vaknade vid 1 hos lisa, efter en kväll/natt utav desperate housewives avsnitt.
åt lite, &fortsatte med några mer avsnitt till 3-4 sen åkte hon&träna. &jag åkte hem.
men när ja väl kommit hem&va nära på att pinka på mig (ursäkta infon) så ser ja att ja inte har några nycklar med mig&det är ingen hemma. så kissnödig som ja var, sprang ja över gatan till mormor för att låna en extranyckel, men då är tanta inte hemma 8-) ! så ja lunkar tillbaka hem för att försöka kolla om nått fönster eller nån dörr står öppen, men icke. så ja hitta en solstol&satte mig vid poolen ist, däre va väääldigt varm förövrigt. läste ett reklamblad&lyssna på musik .. sen blev ja lite nyfiken på hur vattnet var i poolen, så ja lyfte lite på poolöverdraget&fyyyyyyy va snuskigt de va. massa typ .. insektsbarn/ägg & spindlar&bläää snusk.
men efter 47 minuter för att vara exakt kom min räddning, mikael&mathilda kom hem så ja kunde få gå på toan :P
Sen tvingade mathilda ut mig på studsmattan 8-) med en ballong .. men jag tröttnade väääldigt fort, så ja föreslog att vi skulle gå till mc donalds, dels för att gå, så tiden går lite fortare eftersom ja hade jävligt tråkigt&att ja va sugen på glass. Men då tyckte mikael att de va bättre&vänta&käka där uppe lite senare istället, &så blev det.
så lite senare bar det av, jag, mathilda&jossan ..
men såklart så pausade vi vid lekparken vid kvarndammen..
&efter ett tag till mc .. &jävlar vilken seeeeeeegsak de va i "kassan" , skulle ha 3 saker typ, de tog henne 10 minuter, minst.. :@
så åt vi vårt onyttiga&gick .. kottkrig va ju ett faktum på tillbakavägen, likaså lekparken, igen.
väl hemma fick ja iaf lite ro vid min kära dator :P
haha kom på en sak mathilda sa förut, hon påpekade min leverfläck&frågade väldigt undrande, "va äre för prick du har där? ^o)" &ja varade ju, "det är en leverfläck!" då var hon snabb med : "va, en leverpastej?"
haha de låter kanske inte så kul, men de vare :D
imorgon ska ja iaf till pappa, ska väl bara slappa&ja sådär, sånt man gör på landet.. fast thea skulle tydligen ha barnkalas&lite släktingar kommer på lördan så de blir nog trevligt!
fast egentligen vill ja bara att det ska bli sönda, så ja får hem min älskling  . fy va ja saknar honom !!
oj va mycket de blev skrivet idag .. tillskillnad mot va ja brukar skriva ..
har faktiskt tagit endel bilder idag, mest på trippen till mc, som ni kan kolla på bilddagboken - e2ma.. ifall ni vill seeeeeee..
så .. so long
hejs
haha jag&mathilda i lekparken  ↓ 
image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0