torsdag

hej hej
äntligen snart helg, &en lång sådan .. det behöver jag !
jag är så jävla trött på allt som har med skolan&göra
har spanska prov imorgon, men ja fattar bara hälften så jag orkar inte bry mig mer.
så nu ska ja lära mig några ord sen skiter ja ire :@
och så är ja förresten trött på allt annat också, jag vill ha pengar (=sommarjobb), ledig, varmt och så vill ja bara säga till dig hur jävla jobbig och störande du är. så nästa gång ja får damp, då lovar jag att du får veta det.
just nu tycker ja så jäääävla synd om mig själv, jag skulle behöva lite shopping !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
funderar på om ja kanske ska åka till pappa på lörda kväll och komma hem igen på månda morgon eller nått..
får se, orkar inte vara hemma.
varför är allt så orättvist? endel har allt, endel har mellan&endel har inget.
men det slår tillbaka, och när det väl gör det, då ska ja fira! för ja är så jävla trött på .. dig 8-) du tror att du är bättre än alla andra, och du är så jävla nonchalant ( vet att ja har stavat fel men du fattar) och så jävla dryg !!!
fy fan vilket "hat-brev" det blev .. aja men så äre jusst nu iaf
nu fick ja visst ett äsämäs. hm ..
jää, från lina :P höhö
nej .. nu ska ja gå&ta ut mina agresioner över någon.
hare bras, men det ska inte jag. hejs

"I hate you so much right now"

Kommentarer
Postat av: karin

gash emmisch, du verkar arg :O

2007-04-26 @ 21:14:24
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0