första advent

yes !
kom hem från pappa för en timme sen typ ..
i fredag när ja kom dit gjorde vi inte alls mycket,
åt tacos & kollade på smala sussie som förövrigt var en dålig film.
på lördagen vare julbord som stog på schemat. lunedet eller nått tror ja det hette där vi åt.
Efter det åkte vi hem till oss för att fira farmor som fyllde år :)
tårta & mys :D lite senare var det corrone? ( ett spel ) som gällde, tyvärr vann inte mitt lag :P
på kvällen sov thea över hos mig :P hon va så ledsen förra helgen när wille fick sova hos en kompis
och inte hon, så då sa ja att hon fick sova hos mig :P när vi låg där i mörkret&skulle sova så säger hon plötsligt 
"emma, jag fick precis en kännsla av att du var Willy Wonka" haha
hon tyckte att ja va lik honom i mörkret :P hoho
idag, snart ska ja ner på stan&möta rikard. får väl se vad vi ska hitta på.
nu har jag kanske ett jobb vid jul (Y) ! förutom hos mamma på fredan. 
jao, nu ska ja göra mig iordning .. haj

image36



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0