ledsen emmson

jaaa, jag började känna av redan igårkväll att migränen var på g, hittade endast en ipren så det hjälpte tyvärr inte alls nå bra. Runt 8 imorse vaknade jag av att jag va nära på att dör, den värsta huvudvärken någonsin ..
Låg&kved i sängen ett tag innan jag gick upp&hämtade två ipren eftersom det är det enda som brukar funka.
sen gick jag ner&la mig hos rikard igen, men jag kunde verkligen inte slapna av :( efter ett tag kände jag att va tvungen att hoppa in på toan&då kom det, kräk kräk kräk .. :( det är så obehagligt, fy.
sen gick jag upp&väckte mamma :) så jag fick lägga mig i hennes säng, men efter ett tag så vare dax för toan igen. sen gick jag&la mig och vaknade inte föräns vid 3. det var sååååå skönt att ja äntlign kunde få sova.
men nu är jag bättre&jag har fått i mig lite kräm&en knäckemacka, har väntat hela helgen efter One tree hill som börjar om en halvtimme ungefär. så det får ja inte missa.
imorgon är det nyår och jag inte inte nöjd med va ja ska ha på mig, förresten har ja tne ens planerat nått ..
vill åka till karlstad men massa sa att det var onödigt och att man inte kunde köpa nått nytt bara för att ha på nyår!? hallå, det är precis det man gör. köpte ett linne jag vill ha när jag&lisa va i gbg men jag har inget att ha på bena.
jaja det löser väl sig förhoppningsvis, kanske kan hitta nått här nere på stan imorgon, men jag tvivlar på det.
nu blire nog en till knäckemacka för min del iaf, adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0