måndag

holla chicos/ chicas
måndag = ny vecka = den sista innan jullovet
imorse kände jag för en sovmorgon så jag gick till skolan vid halv 11 tror ja.
åkte äntligen cykel :D min har nämligen vart paj allt för länge.
efter skolanåkte jag hem&åt lite mat. var barnvakt åt mahtilda&satt lite vid datorn.
Köpte lite julklappar på lunchen också, så nu äre inte alls många kvar ;D
måste låna pengar av nån också .. så jag kan betala sakerna från H&M.
vet inte om ja vågar be mamma om mer pengar nu innan jul. ska storstäda hos jenny på onsdag så då blire ju några hundralappar också så det kan allt lösa sig ändå.
hoppas verkligen ja får datorn i julklapp så ja kan ha mina sparpengar när jag&lisa åker till göteborg.
Så ja slipper betala sälv på datorn :$ :p
nej nu ska ja än en nång städa mitt rum, för det ser ut som skit.
Men ha en fortsatt bra måndag. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0