torsdag

hej hej
har inte skrivit någoe vidare på några dagar?
igår vare iaf sista gympan innan jullovet.
Vi hade lite uppvisning och alla va jätte duktiga&söta :D
vi ledare fick lite paket också som också va hur säta som helst.
idag efter skolan gick ja iaf till bilskolan för att klara av iaf minsst en såndär sak på datorn.
Det gick inte som planerat :/ fast bättre än va ja hade innan.
Matteprovet inför morgondagen har jag inte förberett mig på allt för mycket så det kommer nog gå åt pepparn.
idag har verkligen inte vart en bra dag. Och alldeles nyss efter att ja duschat va ja tvungen att ställa mig framför brasan & då brännde ja mig :(
hejdå & god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0