måndag

hejsan svejsan
japp idag har ja då arbetat första dagen hos pappa.
jag har skrapat fönster, målat, slängs massa skräp, klippt gräset och trimmat
ganska bra gjort av mig tycker jag!
okej, fönstret .. det är 1,5 m i diameter, alltså ganska så stort, det är format som en blomma vilket betyder att det inte bara är att skrapa utan man faktiskt måste anstränga sig för att inte paja nått.
jag var inte så bra på just det .. hoppas inte det är lika mycket otur att krossa glas som det är att ta sönder en spegel för då borde min otur vara spikad i sisådär 24 år eller så. Hade sönder en "blom-bit" med armbågen så hela gick sönder, och 3 andra .. fast det blev bara några sprickor. fast alla måste bytas ändå :/
fast som tur var så sa pappa att det inte gjorde nått :)
målningen gick bra, att slänga skräp likaså. klippa gräset var kul, eftersom ja körde med åkgräsklipparen (Y)
&trimningen va ganska jobbig faktiskt .. för tråden som kapar gräset gick av typ 534354 ggr och att de va jobbigt att hålla i den, men de gick bra ändå :D
imorgon blire återigen uppstigning 06,30 för att vara redo 07,00 !
ganska jobbigt, men det är nog bra för mig att för en gångs skull gå upp tidigt
imorgon ska ja måla garaget, måla lekstugan och trimma klart, hade visst glömt lite grejer
hoppas ja inte kommer hinna så mycket mer :P
jaja nej nej, om man kanske skulle a sig en dusch, skulle inte sitta mer än fint det inte
men ni får hare så bra, och ni som jobbar .. kämpa på ;P
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0