Måndag

Hejsan svejsan
idag har jag som sagt varit i ullared&"shoppat loss" haha
gjorde faktiskt av med typ 700, så det blev endel grejer
är inne på min andra bakfulla dag och det har inte varit nått kul alls
åkte hemifrån 05:30. skulle väl ta 3-4 timmar. det tog mycket längre tid ! :s
vi körde världens omväg. eller ja, vi tog fel avfart, vi kom till .. göteborg
fast det gick bra ändå, för jag sov nästan hela tiden.
mådde illa i bilen&när vi kom fram .. vägen hem gick gör bra, för då sov ja verkligen hela tiden !
när ja kom hem så kom rikard hit efter ett tag .. han hade sett disturbia & det vill jag också göra.
han sa att den va asbra. är sugen på att se transformers igen också!
köpte 2 filmer därborta också, underbara älskade, för den är sååå himla bra ! och hur man blir av med en kille på 10 dagar. den är också bra !! får se vilken det blir ikväll.
nej nu ska ja dra mig, haaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0