onsdag

hejsan svejsan på dejsan
idag eller ja imorse vaknade jag av att mathilda va nere&sprang på våran våning.
08:10 !? snälla, gå&lägg dig, det är faktiskt inte en tid att ens diskutera om på lovet
men ja hade inget val att gå upp, för mathilda va hungrig..
efter en snabb liten frulle gick vi ner till mitt rum så ja kunde städa lite.
ligger fortfarande saker på golvet från förra veckan ..
men nu har ja iaf fått upp allt på sängen. och det ser genast mkt bättre ut
ja iaf, efter att vi plockat lite på mitt rum gick vi upp till henne&börja städa.
fast när vi va på slutspurten svek hon mig, borde ja ha kunnat räkna ut
vid 12 ungefär tröttnade ja på att inte göra ett skit så ja började med maten.
idag skulle det bli rödspätta, potatis&remouladsås.
eftersom man måste lägga fram fisken lite i förväg för att den ska hinna tina, betyder ju det att det kommer lukta, bokstavligen fitta, i hela huset också ! FY
så de va ett rent nöje att steka dom tillslut för att få bort fitt-lukten :P
de blev gott också, fast de tyckte inte mathilda så vi fick steka jävla fiskpinnar till henne istället
men så äre ..
pga denna tidiga upstigning imorse kommer det nog bli en tidig kväll för lilla mig ..
skriver kanske mer senare. hare gott sålänge
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0