onsdag

denna dagen kommer bli så .. inte bra
den började skit&kommer antagligen sluta likaså
vaknade hos rikard vid 7 eftersom han skulle jobba
fast ja vaknade vid 5 tror ja, av att mitt huvud i vilken sekund som helst skulle sprängas
migränbajs. hade ont i magen&mådde illa.
tog mig en, faktiskt, skön cykeltur hem strax efter 7, tog två ipren&försökte somna om
gick inte så jävla bra eftersom de kändes som ja hade en kniv in i tinningen och att nån drog i "ögontrådarna"
det har fortfarande inte blivit bättre. eller jo ja har inte ont i magen längre
jääävligt jobbigt !!
har bara legat i sängen & kollat på massa dåliga tvprogram
men nu ska ja kolla på en film tänkte ja, måste ligga ner lite.
hare bra för det kommer inte ja
hej

hej igen
pratade med lisa idag igen, börja nästan gråta haha
bra att hon kommer hem på månda istället :D
rikard kom just, kollar lite på cribs. annars inte mkt
migränen har inte försvunnit än, fast det är mycket bättre!
måste ladda upp med ett antal ipren innan ja går&lägger mig
smocka i mig ett vitlöksbröd förut också, gött !
&juste, blev gör glad förut när mamma sa att ja hade mer pengar än va ja trode.
en tusing ja hade missat, så kom mormor med lite slantar också :)
jag är så jääääkla sugen på en köttbit, alldeles lagomtstekt
har vart sugen påre flera veckor nu, konstigt
&så är ja sugen på pommes&garlic från McD också .. inte bra detta inte
sugen på att se underbara älskade också ! måste köpa den
fast ja måste hålla i päääningarna lite nu, så ja har till gbg :)
kul vi ska ha fisen :D saknar dig !!!!
jaja, nu ska ja gå&mysa lite med min älskling :D
hejdå



image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0