söndag

hejsan svejsan
har inte hunnit? skriva nått i helgen.
datorn har även varit lite knasig
fredagen började solig och jag solade lite hemma ett tag, sen tog ja&lina en promenix i skärgården, tog en glarre bla. vid 3 ungefär skjutsade rikard mig till pappa. Där gjorde ja inte nått, tog det väldigt lungt. hade lite familje-lekar ett tag, typ gris&räven .. ?
lördagen alltså igår gjorde vi en utflyckt till Torsö. Där vi badade&åt god mat :)
fast jag satt bra på land&kollade på när dom andra badade, feg som ja var :P
på kvällen kom rikard ut, gjorde inte sådär gör mkt då heller, kolla på tv &så.
Idag har vi inte heller gjort nått speciellt. åkte&bada en sväng, fast vi åkte tillbaka lika snabbt :p
åt lite mat&sen fick det bli en liten tupplur.
nu är ja hemma igen&snart äre bio. Harry P denna gång.
nej nu ska ja göra mig iordning, ringa lisa, äta&sen kolla bio.
hare fint, Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0