tisdag

Hej igen !
idag har jag varit barnvakt, varit med olivia&rikard
först vaknade jag hos rikard, sen tog ja bussen hem för att ja inte orkade gå :P
fast precis då ringde rikard eftersom han hade lunch
så ja slapp åka buss hem :)
åt mat hos mormor, gick in till oss&fixa lite, gjorde mig iordning osv.
sen gick ja&mathilda ner på stan ..kollade runt lite
sen mötte vi olivia på paus, sen kom mamma&hämta mathilda
jag&olivia gick på stan en sväng till sen gick vi upp till henne.
satt&myste lite&sådär
sen blev de dax för käk&ja åkte hem. sen tog ja&rikard en sväng till skärgårn, sen hem till honom
fast vi kom inte så längt för vi stanna i bilen, la bak sätena&kollade på molnen som susade förbi
en himla massa olika saker man kan se alltså :)
sen skjutsade han hem mig igen&sen dess har ja inte gjort nått typ ..
imorgon ska ja jobba igen .. eller aa här hemma
ja ska vara barnvakt åt mathilda, 50 kr/h (y)
funderar på om ja ska käpa dendär tröjan eller om ja ska spara till gbg ..
blir nog spara, fast ja är så dålig på det :s
nej nu blire sängen .. hare fint, hej


STENBOCKEN
22/12-20/1
Avkopplande nöjen passar dig bra. Kanske något evenemang som inte är för stökigt, eller en mysig utflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0