torsdag

äntliiiiigen. nu äre bara en dag kvar av detta.
idag hare vart precis skitjobbigt
har tagit paus asmånga ggr nu när pappa inte varit hemma :p
skulle vara på .. va säger man, loftet? aa typ som vinden på en ladugård
&lägga endels saker på andra ställen
och fytusan va ja ogillar dendär gammel-lukten. den som de typ luktar på biblioteket,
i gamla böcker.. och på vårat loft då :P
aa däruppe svettades ja som aldrig förr iaf .. sen gav ja upp och gick in &städa
skulle dammsuga hela huset, har bara övervåningen kvar
dammtorkade hela tvrummet och köket, tvättade även fönstrena i köket !
och massa andra saker
efter att ja slutat slappade jag vid tvn aslänge
sen tog ja&farmor en biltur igen. hon frågade hur det skulle bli p studenten
jaaa, ja vet att det är länge kvar, men hon fråga iaf
iaf hur det skulle bli md typ studentmiddagen man brukar äta med sin släkt&sådär
ja inte vet ja, eftersom min mammas "familj inte pratar med min pappas "familj" och viseversa
så ja fälde några tårar där i bilen&så åkte vi till skogen där ja satt&grät :P
jaja :P nu ska ja nog faktiskt gå&sova
är så jäävluskt trött, idag också
igår la ja mig faktiskt halv 11, de va skön. dock inte lika gött att gå upp halv 7dagen därpå
imorgon skulle ja bara vilja att pappa sa typ
"du ser så jävla sleten ut, du får ledigt idag, fast du får pengarna"
jotack !! hmm .. nej nu blire faktiskt sängen, hejski

pappas eviga kommentar när jag precis vaknat&är påväg mot frukostbordet
"oh It's alive"
tycker om dig ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0