torsdag

morrn morrn
idag var ja uppe med tuppe, eller ja snarare uppe med rikard
han börjar jobba runt 7-8 och jag som ska vara barnvakt idag och imorgon
måste också vara uppe i tid. så han skjutsade hem mig innan han började
jag var som en zombie. fy va jobbigt det var
väl hemma satte ja mig framför tvn, som bjöd på tv-shop
det är så himla dåligt, fast ja zappade lite så det blev lite bättre iaf
vid halv 9 väckte ja mathilda&josefine, så åt vi lite frulle
sen stack dom iväg&gjorde nått. själv fick ja plocka bort frukosten, tack
annars har vi inte gjort så mkt. sabina kom hit för ett tag sen så dom leker hulliganer eller nått däruppe hör ja
igår kom farmor in till stan också, för att köra lite bil med mig :)
det gick gör bra :D fast inte i första rondellen, då fick både ja&farmor lite panik
sen åkte ja hem&duscha&åt lite mat. sen åkte ja till rikard
efter att mamma kommit hem vet ja inte riktigt vad ja ska göra ..
och i helgen då !?!?!? vet inte alls
funderar på att åka till pappa eftersom ja ändå inte har nått att göra
får se, nu ska ja jaga lite barn, hejdå

haha det har hänt en hel del sen ja skrev förut, men det är så mkt så ja orkar inte skriva ..
sitter hos rillepille nu iaf.
åh nyss :( doris brukar alltid typ bitas&så när hon ser mig, och idag, ajajaj
jag har ett varigt ( ja vet skitsnuskigt ) så på ena fingret. och förut fick hon in tanden raaakt in i såret. så jävla ont gjorde det !!!  men så äre, det dunkar fan fortfarande ire
jäjä, hejdå

STENBOCKEN
22/12-20/1
Torsdagen handlar mest om relationer och hur man odlar dem. Ansträngande men givande dag, mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0