borta bra men hemma bäst

hej igen ..
jag är tillbaka, med svansen mellan bena.
jobbet däruppe var inte vad jag tänkt mig och jag var tvungen att avbryta expeditionen
barnen vad jätte söta&sådär, men ack så bortskämmda.
jobbade från 7,30 - 18,30 utan rast, barn i 180, ingen mat .. det gick alltså inte riktigt ihop.
hade hemlängtan som bara satan & jag tror ja grina mer än isabella (bebisen)
har några bilder som kommer finnas på min bilddagbok innom kort (http://e2ma.bilddagboken.se)
 .. finns inte så mkt mer att säga än att jag nog inte kommer lämna lilla krillehöla på ett tag :P
men jag har iaf lärt mig av mitt "misstag". jag är inte så van att vara själv. Lou var iaf jätte trevlig, den engelska tjejen alltså. Fast hon var från syd afrika, och nej hon var inte neger.. :P fixk träna lite engelska också ;D
barnen som går i engelsk/amerikans skola var ju såklart enna hajar på engelska medans jag försökte svara så lite som möjligt. men det blev bättre efter någon dag. Måste även tillägga att jag skäms över att inte ens ha varit där en vecka. och det är lite synd att jag missa isabellas dop som är imorgon.
Hoppas dom hittar nån ny tjej så louise slipper vara själv med 4 små ligister.
nog om det, ska snart möta lisa, hon jobbar förtillfället. ska&köpa jobbarbyxor/blåställ/snickarbyxor, you name it
ska nämligen jobba hos pappa en vecka nu, så jag får lite pengar iaf
fick ju en slant från sthlm också men inte så ja skulle kunna leva hela sommaren.
om jag jobbar nästa vecka hos pappa, veckan efter hemma (passa mathilda i 3 dagar) och sedan slutar bita på naglarna; då tror ja nog att ja ska klara mig :) har dock inte råd med jackan jag planerat att köpa :/ men whatever
jag vill att det ska bli fint väder !! så man kan bli lite sommarbrun, mm :)
hoho hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0