fredag

hejsan svejsan
idag vaknade jag lite innan 10, va tvungen att ställa klockan för rikard skulle till tandläkaren.
jag kunde inte somna om så ja hänkade på ner till stan. Måste hitta lisas pakeeet
jag vet precis vad ja ska köpa men ja hittar inget bra :/
efter en tur på stan tog ja mig en promenix hem. tänkte ta bussen lat som jag är, men gick tillslut ändå
det var verkligen skitjobbigt att gå, &jag ångrade att ja inte tog bussen ändå. & när ja var vid maxi åkte bussjäveln förbi mig haha. då ville ja ännumer hoppa på, men icke
väl hemma tog ja mig ett stooort glas med saft, vilket satt alldeles perfa. lagade lite mat; fiskpinnar, potatis (eftersom ja inte orkade göra mos) & wookade grönsaker :)
grönsakerna blev brända&smakade därmed konstigt, potatisen orkade ja inte vänta på att bli klara så dom va .. ganska så hårda.. men fiskpinnarna var goda :)
jag vill så gärna göra nått, orkar inte bara sitta inne. Och ja vill inte gå ut för de blåser så inåt helvete här.
skulle vilja göra nåt mysigt. åh juste ikväll ska vi äta kräftor :D det är så himla gott !
&juste, ja vill hitta min Alfie-film :@
nej, nu ska ja ta tummen ut röven&hoppa in i duschen&ringa babyboy
puss kram cp-barn

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0