lördag

japp, hejsan
idag vaknade jag hemma hos Lisen :)
vaknade runt 10 först men somnade om till 12. vi var båda två väääldigt trötta.
kvällen innan bjöd på grönsaker&dipp. Men det varade inte allt för länge eftersom både jag&lisa var så himla trötta.
På morgonen, eller aa vid 12 så ringde rikard och fråga om vi skulle med ner på stan&käka.
så vi hoppade i kläderna&åkte ner. Ida följde med också eftersom lisa skulle vara lite barnvakt :)
efter det åkte alla hem till sitt .. jag städade&duschade bla.
efter ett tag möttes vi på maxi igen, åkte hem till mig&spelade wall street, som jag vann på :D
när spelet var slut, eller aa när vi tröttnade skjutsadevi hem lisa&nu sitter vi hemma hos rikard
han är uppe&käkar och jag sitter här ..
jag vill fortfarande se &hitta alfie !!!!
imorgon nångång åker ja allafall till pappa, ska ju jobba en vecka, sen kommer ja hem&då äre party ;D
jäjä har inte mkt mer att skriva men hare fint,
emmson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0