måndag

jao, jag vet inte riktigt vart jag avslutade sist men ..
jag gissar på att det var i lördags förmidda eller så?
iaf, så var lördan så jävla lyckad ! va hemma hos sandra massa girls :)
de känns som ja har berättat detta ... ?
okej, vi hoppar allt det då, ifall att .
dagen efter var däremot inte så lyckad, fy fan
jag brukar inte bli bakis, och efter söndagen så lider ja så jävla mycket med dom som blir bakis alltså!
jag vaknade runt halv 11-11 hos rikard&fick knappt upp ögonen .. jätte jobbigt
gick upp iaf, ringde lisa, eller om de va hon som ringde mig ..
bestämmde oss iaf för att mötas vid handlarn
det var INTE så poppis att äta något, än.
men vi införskaffade oss iaf en stor cola&två vatten grejer
15 spänn för lite vatten, man betalar ju bara för flaskan :@ och ja, jag är snål
begav oss iaf mot stan, tog en omväg för att aa ..
folk som tycker att spy är äckligt ska inte läsa det som kommer nedan !
vi tog en omväg för att göra oss av med det lilla som fanns i våra magar, jag vågade dock inte utan försökte låtsas som att jag inte alls mådde illa. lisa tog en sväng i en buske men vågade inte heller.
det hela slutade med att vi gick vidare mot charlies, vi vill ha en pizza, även om det skulle sluta med att den kom upp. (  har kan ni som inte gillar spy fortsätta läsa  ) GUUUUUUUUD va gott de var ! pizzasallad kan ju va nått utav det godaste som finns, iaf goda pizzasallader.
vi satt typ neranför charlies, mittemot mastis. 2 äckliga jävla snusk på gräsmattan med en pizza, de är finnt de!
efter ett tag i den sköna solen begav vi oss till våran brygga, fiiiiint. härligt med sommar nu !
Efter ett tag åkte vi hem till varsitt place, jag kommer inte ihåg riktigt vad jag gjorde, trotts att det var igår, men jaa nivet, man kan ju inte komma ihåg allt ..
En sak kommer jag ihåg iaf, att jag fick jävla migrän igen :( gött att vara bakis&ha migrän (Y)
Jag ska verkligen inte klaga på solen men imorse när ja vakna runt 7 lös solen in så jävla jobbigt. Eftersom ja började kvar i 10 behövde jag inte gå upp föräns kvart i 9, så jag tog på mig mina typ gelé "glasögon" sånna man ska ha när man sover, för att det skulle bli mörkt alltså. Det funkade och det blev mörkt, det blev även märken under mina ögon :@ så när ja kom till skolan såg det ut som jag hade varit ute&snorklat hela natten :(
men som tur va försvann det efter ett tag :P juste, lektionen ja kom till blev inställd&hela dagen var rent åt helvete.
men imorgon äre miljödag&nya friska tag 8-) så jag behöver sova
ser fram emot imorgon kväll, om ja&lisa ska ha mys sleep-over. Inget besämt än, men de skulle vara mysigt.
fast ja vill vara hemma också för mamma är ledig på onsdag&vi öppnade poolen igår, så ja vill bada :D fast .. ja har ju ingen bikini än.. så ni som vet var jag bor kan ju komma förbi på ett nakenbad kanske ;) haha
nej, nu ska ja sova .. för snart somnar jag över datorn, hejdå

vacker

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0