Måndag

hej hej
nu är ännu en helg slut och första dagen på en ny vecka.
nästa helg äre verkligen en långhelg ! lov med andra ord
kommer vara hemma en vecka innan jag åker, ska komma dit den 24e.
fick även reda på att deras svenska "vanliga" barnflicka inte skulle jobba i sommar,
utan att det skulle vara en engelsk barnflicka istället :O haha jag&min engelska (Y) tjena
haha eftersom barnen går i internationell skola antar jag att dom säkert också är bättre än mig :s haha
nejdå de ska nog gå bra !
ihelgen var jag iaf hos pappa, eller aa jag åkte dit på lördagen. Gjorde väl inget spec. hjälpte till att städa lite på "gården" eftersom dom hade rivit ett hus typ. fick lite kosing för att ja hjälpte till :)
igårkväll blev det iaf donken med lisa, tog oss en glarre&bara mådde super!
idag vare kort dag i skolan, slutade vid 11, gick ner på stan en stund, fika&kolla lite. sen väntade jag på att lisa slutade, åkte hem&packade för skärgårn. Min bikini hade kommit också, fast ja vil ha en till, har hittat en jag vill ha ! ska till kd på onsdag med mamma, hoppas på att hon pröjsar den då !
beställde ett linne med bikinin också förresten, det ser verkligen ut som SKIT, så jävls fult. fast det hade varit bättre om den inte hade suttit helt CP! jobbigt !
idag har vi iaf legat i skärgårn hela dagen&det va as gött !
jäjä, nu ska ja .. städa tror ja :/ hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0