midsommardagen

jao, och det är lördag.
har precis pressat ner garderoben i en resväska och packat alla andra saker som ska med
för imorgon åker jag ! sthlmsskärgård minst 5 veckor (Y) ska bli skitkul .. tror ja
har inte fattat att ja ska åka än :P men jag har laddat upp med godis&tidningar och massa ny music på filifånen.
kommer sakna rillepille som tusan ! och lisa !
åker imorgon 10 i 11 ungefär, kommer till sthlm tunt halv 2, då kommer anna-lena&hömtar mig så ska vi gå&käka&sådär, ska bli kul eftersom vi inte träffas allt för ofta. sen vid halv 5 ska jag hoppa på båten till min lilla ö :)
hoho, blir inte mycket mer att säg idag heller inte
men hare så bra&så hoppas jag på en fin sommar :D
HEJDÅ
(såg lite efter att detta inlägget var ungefär en kopia av det ja skrev för några dagar sen men .. :P )

sommarjobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0