onsdag

godmorgon !
sitter hemma hos rikard, ska "snart" möta lina nere vid storavägen ..
vi ska åka&spela brännboll på odenplan. tror inte att det kommer vara en kotte ifrån våran klass men ..
då kanske vi slipper :D
igår så .. gjorde jag inte så mkt. va i skolan en stund sen åkte ja hem&käka lite ..
blev skitsugen på godis så jag åkte till godislagret :)
efter det åkte ja hit, till rikard alltså. vi kollade på scream. eller juste, först sov vi i nån timme eller två. efter filmen va vi trötta igen, men ingen utav oss kunde sova. det känns som ja inte sovit nått inatt.
fast rikard va nog lite nervös :P vilket jag förstår :P men det kommer gå bra älskling :)
hohoho, nu ska ja göra mig iordnning, haj haj

hejsan svejsan ;D igen ..
precis hemkommen från karlstad
skulle köpa skor, men de blev lite annat också :)
köpte stövlar ( till mitt jobb i sommar, skitsnyga förresten ), ett linne & en bikini.
egentligen passar varken bikinin eller linnet, men ja .. de funkar väl ändå
annars idag har ja inte gjort så mkt. brännbollen SÖG
&vi fick hyra in sådär 5-6 pers eftersom vi bara var 5st ifrån våran klass ..
efter det åkte ja hem&käkade lite. sen kom rikard&hämtade mig ;D wihu
sen åkte ja hem&hämtade mathilda på dagis, så åkte vi&josefine till kd.
mathilda va vääääldigt imponerad av tåget :P haha
nej om man kanske skulle ... jaa, göra nått
hoho hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0