söndag

ojojoj
jag börjar väl med igår..
jag mötte lisa för att åka ner till widow grejen, det va asfint väder och faktiskt riktigt trevligt.
men efter ett tag blev vi hungriga så vi åkte hem till varsitt place. Då passade jag även på att sticka till maxi med sandra för att köpa grejer till kvällen :)
Hem&käka&förbi lisa, åkte till skateparken igen .. kollade på finalen& kneckta kungar
sen vare inget annat än att ladda, vi åkte hem till lisa, &hämtade upp lina på vägen,
packade våra väskor och åkte till sandra.
Hos sandra vare verkligen skitkul, kariokie ( vet inte hur de stavas), supa, äta massa gott, tjata&skvallra somfan :P
runt 11 bestämde vi oss för att vi skulle försöka få med våran deckade kompis ner på stan (nämner inga namn :P)
Det gick finnemang, jag&carro åkte i förväg&tog ut pengar osv .. sen kom dom andra, gick nått varv&åkte en karusell, dendär som typ åker från sida till sida&snurrar runt.
Det va efter det som allt sket sig. Jag&lisa (:o) blev ovänner och jag gick därifrån.
Sen efter ett tag möttes vi&båda satt&dyngtjöt :P så jävla störda va vi
bra att ja betala 100 kr för en biljett, ja&lisa dela på ett häfte med 6st, men jag använde bara en .. smart emmson
men ja sålde ju iof mina två sista tilll EG för 42,50 eller vare va haha
idag vette tusan vare blir, ska väl vara ute så mkt som möjligt, det är ju skitfint väder!
jäjä,m hejdå

Kommentarer
Postat av: karin

heh, men det löste sig igår iaf?

2007-06-03 @ 13:09:41
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0