tell me ..

INSTRUCTIONS:
Write 15 statements, intended to 15 different people; good/bad things you've always wanted to tell them.
Never tell which one is to whom

1. Jag älskar dig
2. du kommer alltid vara min bästa vän
3. du är så jävulskt störade
4. egentligen bryr jag mig inte om dig
5. sluta fjäska fitta
6. du vet själv att du inte är omtyckt
7. egetnligen vill jag bara vara din .. vän
8. nångång kanske du kan ge något tillbaka
9. var inte så himla självsäker, snart vänder det för dig
10. sluta glo !
11. du är inte så jävla snygg som du tror
12. har du försökt andas nån gång?
13. lita på mig
14. sluta vara som dom, var dig själv
15. jag tror inte att folk bryr sig om du har märkeskläder eller inte,
      det är bara du som har så dålig självrespekt !

endel kanske är menade till en&samma person. Endel passar in på flera..
      


Kommentarer
Postat av: karin

fränt, jag måste sno ;D

2007-06-19 @ 15:01:13
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0