fredag

hej hej
idag har jag varit barnvakt hema morgonen&eftermiddan till mathilda som har vattenkoppar ..
mamma väckte mig när hon åkte vid 7-8&sa att ja skulle gå upp till mathilda, för hon var redan vaken ..
jobbigt ! men ja bad henne gå ner till jossan, så ja fick sova lite :P
men vid 10 så kom dom båda upp .. så då vare dax att göra frulle till hela kompaniet. varken jossan eller mathilda åt speciellt mkt, så de va ju trevligt.
efter det så försökte ja få mathilda att sova ett tag, för hon va så jäääävla jobbig, gnällde&grina hela tiden ..
fast hwo can blame her, dom kliar ju dom små rackarna ..
jag gick ner till mig&kollade på förorts ungar, de va gullig, men efter halva filmen ropa mathilda&grina, igen .
så ja fick bära ner henne så hon fick gosa lite hos mig, försökte än en gång försöka få henne att sova, men icke.
då börja hon gråta igen, den här ggn för att hon ville ha ett kinder ägg :@
men då gick ja&fixa mat ist, fiskpinnar &mos blev det idag, mathilda åt igen typ 2 skedar, vilket var mkt .. värt 8-)
då tröttnade jag på henne&sa att hon skulle gå&lägga sig, &nu somnade hon äntligen !
sen kom mikael hem som tur va&ja la mig framför tvn, de va skönt !!
kände sedan att ja behövdes fräschas upp lite, så ja tog mig en dusch&nu sitter jag här, ska snart göra mig iordning, ska till lisa&kolla film tror ja :) sen ska ja hem till rikard&mysa :)
ett år på sönda :D
naej om man skulle göra sig iordning kanske :p
hare najs, fågelbajs
heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0