lördag

hejsan svejsan
mm, igår så hade vi ju dansuppvisning då ..
sen så åkte jag med farmor&pappa hem, för dom va&kolla ..
sen typ gjorde jag mig iorning&sådär&sen åkte ja till rikard, kolla på tv en stund
sedan somna rikard, så vi gick&la oss, trötta som grisar va vi båda två.
sov till 11 eller nått idag, de va gött :P
sen vid 12 - halv 1 gick vi&åt frulle, så ringde mamma och sa att de va mat hemma vid 1, aa tjena :p
men så ringde hon igen &sa att mikael va på äg&hämta mig.
sen efter det ringde pappa&sa att farfar&annika skulle komma&hämta mig vid halv 2-2, mm okej
sen när ja väl va hemma så kom ja på att ja inte hade köpt nått paket till william än, han fyller eg. imorgon men vi skulle fira honom idag.
nej, nu ska ja möta lisa, amanda&louise på maxi för vi ska till sandra, men hare så bra
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0