måndag

hejsan svejsan
ny skolvecka och jag har redan tröttnat (y) bra de !
idag var ja först i skolan, sen åkte ja hem&käka, sedan åkte ja&mötte lisa.
vi åkte till ejes&fika :) sen gick vi till konsum för hon skulle köpa bröd till sin mamma.
en skulle lisa sola, jag också eg. men ja orka inte ta ut pengar så ja satt&läste alla skyltar inne
i solrummet eller va man säger, medans lisa sola :P haha
sen åkte jag hem, så åt ja igen&sen satte ja mig här.
imorgon har ja nationellt prov i matte, har inte pluggat nått så de går om de går.
fick tillbaka spanska provet förra veckan, fick förvånansvärt bara 4 poäng från vg, det blev ja väldigt stolt över.
haha lovade lina att ja skulle bjuda henne på den största gb-glassen om ja ens fick g, men ja tror hon har glömt bort det ;) haha
och juste, jag ska till karlstad imorgon också. måste länsa min sparlåda tror ja. skulle spara till sommaren ifall inte skulle få nått sommarjobb, men de hoppas ja att ja får nu, så ja chansar :P skulle behöva minst ett par jeans.
men de blir väl massa tröjor som vanligt :P hatar att prova byxor verkligen !
det är jobbigt&tråkigt och man blir aldrig nöjd.
men vi får väl se va ja kommer hem med, mamma tyckte inte att ja skulle köpa nått eftersom det va lisa som "bad" mig följa med, haha ;)
om 2 veckor har jag&rikard vart tillsamman ett år :D wihi
nej, om man kanske skulle kolla på tvn lite kanske,
mm, hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0