torsdag

godmorgon ..
idag vare jobbigt att gå upp
vi snoozade i en halvtimme om inte mer :p
när jag gick upp var klockan kvar över ungefär, ock vi båda började 20 över
gjorde mig iordning &sådär. klockan var väl 20-25 min över när vi åkte.
kom typ till skolan vid 25 min över så .. aa ja vene men nått sånt vare iaf
Har brittmarie för tillfället, fast ja sitter själv så ja behöver inte jobba, och förrestenn så är jag klar :)
men hon har typ frågesprot med dom i det andra klassrummer så ja vill inte gå&störa :P
idag ska jag utan tvekan plugga natur kunskap, eftersom vi har kursprov imorgon ..
fast det känns som jag kan det mesta, men ändå :)
just jävlar, vi har ju idrott idag :s skulle spela brännboll på drevsta, oops
äh, whatever
njae, nu ska ja nog sncka med britta litte :P
hejdå

hej igen
wuhu idag hade ja min sista danslektion, härligt
annars idag har ja bara pluggat, alltså efter skolan.
har kursprov i naturkunskap imorgon ..
har väl inte pluggat så mkt om ja borde men de känns som ja kan det mesta iaf :)
&imorgon kommer mitt "jobb" att ringa, hoppas hoppas hoppas jag får det :D
jaja, jag måste nog följa lisas råd; EMMA SLUTA PLUGGA NUUUUU.

hm .. om man kanske skulle läsa en bok eller så, så man blir lite sleepy ..
jao .. haj haj lingon baj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0