för fet för ett fuck

hejsan
har inte skrivit så mkt de senaste ggrna så nu blire skriva av ..
i fredags vare ju markoolio&grejs, som ja kanske har skrivit?
men precis när vi skulle gå så träffade ja pappa & co.
"har du sett thea?" nej?! då har hon tappat bort oss stackan :(
så vi fick säga till alla vakter &sådär, men tillslut hittade vi henne!
utan vakterna, som förövrigt inte hjälpte till ett dugg ..
sen gick jag, emelie, sandra&amanda till johanssons&köpte lite mat,
sen gick vi vidare till brogårdshallen, där bla rikard spelade match.
på lördagen ( igår) så .. gjorde ja inte så mkt, på kvällen va ja iaf hos mickan på
halloweenparty :P det var dock inte så många utklädda, föräns lite senare.
men det var mycket trevligt iaf :)
idag vaknade ag hos rikard vid 12, skulle cykla hem efter ett tag för vi va bjudna till mormor
på lunch.. men ja hade fått punka så ja fick skjuts :)
hos mormor fick ja iaf mina nagel-bitar-pengar :D
men jag ska spara !!
nej jag har en book report som ska vara klar imorgon så det är bäst att sätta igång.
ha det fint&sådär, hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0