lördag

hej hej !
nu äre helg igen &en lång sådan !
igår vare badhus på schemat, jag&athilda plaskade i några timmar.
jag&rille åkte till musikhuset för de va några som skulle spela, vilket dom inte gjorde,
så vi gick till johanssons&åt en fin middag höhö
åkte till maxi&köpte två filmer, sen inte mkt mer.
idag hade ja planerat att kolla på abc-kuppen.. ja kom dit till prisutdelningen haha
följde med lisa hem en sväng,m men hon &några mer skulle hem till jocke&bada bastu så ja åkte hemåt.
sen dess har ja ätit mat&suttit vid datorn. det var okej sålänge dagge satt på andra sidan datorn men nu skulle han ut så nu sitter jag här själv igen.. men nu ska ja fixa lite med rilles julklapp
japp, så äre. imorgon vet ja inte riktigt vad ja ska göra, få se vare blir för nå häftigt ..
på månda äre iaf dags för girls night hoho.
och på tisdag ska jag nog till karlstad, men vi får se ..
hare fint & en kul kväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0