Fredag

Hej hej
idag var vi lediga från skolan och idag har ja gjort mycket, det ska ni veta.
Först när ja vaknade låg ja och drog mig i sängen en halvtimme eller så.
Sen gick ja upp&åt frulle .. sen åkte ja&jossan, som var så snäll&följde med till Jenny. Det var städdax igen och denhär gången vare storstädning som gällde.
Städade i 2½ timme sen var jag snäll och följde med jossan till stallet vilket blev en cykeltur från "oden" ända till ridhuset, ganska lång bit alltså.
Sen cyklade jag vidare och tog en sväng förbi lågprismagasinet faktiskt, hittade lite lim&sådär haha
sen åkte ja förbi lisa, satt&prata med henne ett tag. Sen blev det en pizza. som förövrigt satt vääääldigt bra!
kom då på att ja skulle vara hos mickan på "balkommitté-pary-möte" haha
och det var väldigt trevligt, synd att kvällen slutade där den gjorde för min del, hade vart kul&hänkat på när dom andraskulle vidare, Men ja får vänta ända till Januari :/ :P
just nu sitter jag vid datorn då, som nu kanske kunde gissa. Tog lite frukt och godis :)
men nu kommer rille, så adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0