måndag

hej hej
idag eller rättare sagt inatt sov jag hos rikard.
vaknade vid lite efter 8 tror ja, klassråded börjar 9.
somnade om och vaknade kvart halv 10, och min lektion började kvart i.
för klassrådet är inte så farligt att missa :p
så vare iaf.
hittade även min älskade mobil som legat i skåpet heeeela helgen :p
ska snart åka till bilprovningen där körskoleteorin är idag ..
imorgon äre skola somvanligt, sen ska jag på "jobbintervju".
ska kanske börja vara barnvakt på veckorna ibland och helger :)
efter det blire Desperate med Mandis !
på onsda äre barngympa somvanligt :D torsda bilskolan och städning hos enny. &på fredag ska ja till pappa.
nej nu ska ja fixa med lite musik till mobilen sen åka till bilprovningen..
hoppas att det är där ja tror det är :p
jaja, hare fint, heeeeeej

väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0