söndag

hej hej
ännu en helg som bara susat förbi.
åkte till pappa i fredags och gjorde typ ingenting.
runt 10 åkte vi till kga. hittade en jacka :) sen skulle pappa&dom bort, jag ville inte följa med. &så kom rikard.
vi blev bjudna till farmor&hand på mat lite senare på kvällen, kollade sedan lite tv&sen åkte vi hem.
kollade på gladiator sen somnade vi fort båda två. fast vi sov inte så bra eftersom min säng är så liten.
men pappa sa att han skulle köpa en bäddsoffa till mig, så blire litte större åt oss :)
idag så åkte rikard hem innan mig, för ja ville inte åka så "tidigt". så vid 5 ungefär gick jag, viveca, thea&theas kompis thea :P på bio. familjen robinsson. den va sådär :P
efter filmen åkte vi hem&grejade lite.
ville stanna en vecka till minst efter att thea fått tårar i ögonen när ja sa att ja skulle åka.
"helgen går så fort ju :'(" jaa de gör det verkligen. synd att vi inte ses oftare.
fast nästa vecka kommer dom&farmor hit&fikar med mig :)
och imorgon ska ja klippa mig också .. vet inte riktigt hur ja ska göra. för ja vill ha kort, eller iaf en bra bit kortare än vad ja har nu. känns som ja typ vill ha page. fast lite längre .. känns som alla har page nu..
jaja, vi får väl se imorgon.
men nu ska jag iaf gå&sova. är skittrött
godnatt&hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0