söndag

hej hej.
hejgen har varit lugn .. inte gjort så mkt.
i fredas va ja barnvakt lite efter skolan, sen kom viveca&hämtade mig så åkte vi hem till pappa.
åt lite skaldjur&kolla på 'en natt på museet' eller va den nu heter. mys :)
på lördagen så vare marken in rudkoga. eller rättaresagt i åtorp, så där va vi en sväng.
blev väckt av rikard också. han va påväg hem från sin pappa, så hade han vägarna förbi :)
fattade inte riktigt vem det var höhö
lite senare på kvällen körde jag&farmor in till stan, med mig vid ratten.
runt 11 mötte ja rikard&vi gick hem till hans pappa&sov.
vaknade runt 10-11, åkte hem&käka. sen kom viveca&hämtade mig för vi skulle kolla när wille hade cup i "nya" arenan. :) han va jätte duktig, fast dom förlora.
för tillfället gör ja itne så mkt. sitter här vid datorn med mathilda&äter godis :)
ska köra lite bil sen tänkte ja också .. &träffa snutten igen.
hoho.
hare bra&sådär, haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0