tisdag

tjabba tjena.
11 september idag ..
kollade på en dokumentär om world trade center grejset igårkväll, usch va hemskt.
känns verkligen inte som de gått 6 år sen de hände.
haha mitt starkaste "minne" är när vi skulle jobba med WTC i skolan efter att det hade hänt.
jag, lisa, filip&dahl gjorde ett utav tornen, som dahl dessutom kunde få plats i :)
idag då .. skolan har gått jätte segt, som dom andra dagarna gör.
har så himla tråkiga lektioner denhär terminen.
nästa år, ingen matte, ingen samhäll, ingen svenska & ingen engelska :D
göööööött.
om ett tag ska ja till jenny, mammas kusin. ska kolla vart hennes städskrubb är i princip.
ska nämligen börja städa där lite då&då. få lite extra pengar iaf :)
måste springa runt på mitt cv till några ställen också. fy tusan va ja vill bli 18 !!
så ja kan få nått jävla jobb nånstans :@ gaaah
nej nu ska ja iaf .. jaa göra nått häftligt.
hejdå



hej igen.
kom hem från jenny för en timme sen ungefär.
&gud hon är ju för rolig.
hon sa grejer som "kan du städa toaletter? för de kan nämligen inte jag"
och "jamen juste en mopp, en sån med massa typ trädar, somman stoppar ner i en typ .. hink?"
haha hon är inte sådär världsvan vid att städa hör jag :p
tur att ja kommer till undsättning. de kommer bli så jävla bra, fint med pengar också :D iiih
allt för idag, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0