4 minutes

hej hopp
denna dagen har varit jobbig måste ja säga.
det har varit både segt och tråkigt på praktiken och jag undra ett tag om tiden stog still?
men snart äre helg ! planerade att åka till pappa, men han är tydligen i gbg och jobbar så ja blir nog kvar i stan.
 fick med mig två tröjor hem från praktiken idag, en rosa cardigan och en svart "träningsjacka/skinjacka,fake/tröja".
men ja vet inte, kanske kan den funka som sommarjacka? det kostade endast 110,50 eftersom det var tag 2 betala för en, plus att det va från rean. så det va ju fint !
teorin går det sådär med .. ja tar mig inte tid, och jag blir så arg på mig själv för att ja inte gör det, så nu jävlar, hejdå

föresten så har praktiken gjort att ja har slutat bita på naglarna, så nu ärom faktiskt lite långa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0