dagen efter

haha säger ja bara.
jag kom inte hem till adde förän kl 10 igårkväll, lina kom&hömtade oss halv 11 och då åkte vi till mastis,
fick ju presentkort av mamma eftersom dom inte använde dom och de va ju bra för mig hoho
efter ett tag så blev det lite .. segt, det va då ja bestämde mig för att gå till statt, mycket folk !
eftersom lina som skjutsade oss också skulle dit så visste ja ju att ja skulle känna nån iaf, men becca&co är ju säkert med, haha neeeeeeeeej ! lina va nykter occh jag va helt plötsligt helt ensam haha
men va skulle ja göra? gå tillbaka till mastis när ja betalat 100 kr? nej juste.
ja hade iaf väääldigt roligt, själv :P träffade diverse "kompisar" haha
vaknade iaf halv 1 idag, startade dagen med köttbullar och potatis och nu ska ja göra klart mitt PA.
vi lär ju höras lite senare, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0