första gången jag uppskattar mailen

jaa, eller iaf nästan.
det enda ja har min mail till är om ja gör något skolarbete hemma och ska skriva ut eller så i skolan, men oftast så bara finns den och är dessutom full med en massa skit som ja inte orkar radera. ett exempel på ett skitmail är dedär veckomailet från CSN, bla bla bla .. och så kommer det nått hemskt iblan om nån stackars flickas historia som blivit ett oändligt kedjebrev, som ja dessutom inte vågar strunta i: "skickar du inte till minst 20 st så kommer hon att dö" osv .
men nu till vad som är bra med min lilla mail, det är när man får trevliga och lite .. aa roliga mail.
som idag, då hade ja fått ett från en barndomskompis som lever loppan i san fransisco, i mailet hade hon iaf bifoat en söt liten bild på oss två, fast för ett bra tag sen. och tack vare detta mail så fick det bli ett långt inlägg i bloggen :P haha
måndag igen, som så många andra gånger .. praktiken gick bra, lite seg dock.
efter att ja slutat så gick ja&lisa till mazzaring för att greja, vi ska nämligen hålla i et kalas där på lördag och vi behövde checka out alla saker såhär lite innan. så jag har pysslat mig en fin lite ask haha
snart ska ja hoppa in i duschen och efter det åker ja till rille. ha en fin kväll! haaj

image75
maddis, jag och Monica på astrid lindgrens värld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0