now i know better

haj haj
kl är 14.01 och det är söndag, vaknade kl 10 imorse hemma hos rille
vaknade av *pet, pet* "EMMA, vi måste upp !! klockan är 10"
jag vick innerst inne panik men samtidigt tänkte jag att, det är väl ändå sönda?!
hade ju varit trevligt om det hade varit måndag och vi vaknade kl 10 (= försenad till praktiken) plus att det enda ja hade med mig var mjukisbyxor och linne (Y) haha, tur att det är söndag med andra ord !
idag måste ja verkligen plugga teori, men det är så svårt att verkligen göra det, det är så tråkigt ..
igår hann ja, isället för att plugga, städa mitt rum, inklusive rensning. vilket var behövligt !
så nu äre finfint här iaf :)
nu ska ja iaf försöka plugga, hejdå

4 Minutes - madonna ft. Justin timberlake
I'm in love with a girl - Gavin Degraw
Just friends - Gavin Degraw
Elsewere - Haley James Scott
Glad - Chris Keller
No air - Jordan Sparks ft. Chris Brown
In my arms - kylie Minogue
Private emotions - Meja och Ricky Martin
Without love - Hairspray soundtrack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0