snål

morsning korsning
ibland, eller snarare oftast, brukar ja vakna typ 10 sek precis innan klockan ska ringa på morgonen.
men idag sov ja så himla tungt, vilket resulterade i att ja vaknade av klockan och fattade typ .. inget.
min kropp svarade klockan med en gäsp, och fy faaaaaaaaaaaan vilken smärta. rille har smittat mig.
med en förkylning alltså :P det känns som ja har en elefant i halsen som guppar upp&ner hela tiden :(
praktiken har iaf gått bra, det gjorde däremot inte körlektionen :P men men, det är bara att ta nya tag.
kvälen då .. alla ska ut på galej men inte jag. jag känner verkligen inte för att göra nått alls.
så ja ska äta lite god mat, kanske följa med lisa& kolla på Knekta Kungar, sen blire nog att ja följer med lisa hem och vi hittar på nått, men idag orkar ja verkligen inte ha någon plan. det känns som jag redan har välkomnat våren och som sagt, så orkar ja verkligen inte göra nått. så vi får väl se hur kvällen slutar.

jo juste, dagens rubrik fick bli snål, just för att jag är det.
jag kom&tänka på det igår när ja skulle beställa några saker från H&M.
Precis innan man ska skicka ordern så får man ju en översikt på vad man har klickat för.
varenda gång tar ja bort minst hälften av alla saker (pga summan) men igår hade ja iaf bara klickat för 2 saker, ett par leggings och ett halsband. det skulle kosta nästan 400 kr. det är ju billigare att ta tåget till karlstad och handla för tusan :P min snålhelt kan man även skymta i andra situationer än den på H&Ms hemsida kan ja ju tillägga också :P haha

nu ska ja gå&ta mig en varm kopp te för min lilla hals, ha en bra valborg allesammans :P
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0