sommar sommar i värmlaaaaand

idag blev jag helt paff, redan torsdag?
veckan hittills har gått jäte fort tycker ja.
efter ännu en dag på praktiken gick jag till Jenny, dax för städning igen.
kom ganska nyss hem, äter lite avokado och njuter av att jag faktiskt svettades när ja gick både till jenny och hem, hur härligt som helst med lite sol! hoppas vädret håller i sig ett bra tag till, typ ända till sommarn.
från en sak till en annan så funkar inte min väggklocka, det är väääldigt störande, den kan gå ett varv eller så, men när den kommer till kvart i så stannar den, den orkar liksom inte upp. det kanske är et tecken? typ att om ja inte börjar röra på mig så kommer ja inte mer kunna lyfta baken?
äh, skit i klockan. nu blire lite mer PA, jag har lovat att den ska vara klar på måndag !!!
så, hejdå

tycker bloggen är så tråkig så jag kommer försöka ha med en bil i varje inlägg, vi får väl se men ja har några smaskiga på G.



image59
klänning från Victoria´s Secret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0