brööööööl

morsning korsning
idag har ja städat mitt rum ordentligt pga. morgondagen.
juste igår då. jo vi va nere vid gästhamnen vid 18 för att se rille. sen åkte vi (jag, lisa&lotta) till coop för att köpa räkor och vitlöksbröd. hemma hos lisa bröt kräftkalaset ut haha. det syndes att lotta inte hade gjort dedär allt för många gånger. jag&lisa visade en gång, sen blev vi så uppslukade i maten att det helt plötsligt va slut .. vid 10 va vi nere vid hamnen igen för att se Knekta Kungar. efter det tog ja följe med mamma&mikael och vi gick hem. jag både kom hem och somnade innan jossan kom hem, det är bra det !
ikväll blire party på riktigt haha, nu ska ja städa det sista sen börja göra mig iordning lite smått.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0