migrän

i lördags, efter att jag jobbat fick ja migrän - tog tabletter - det försvann. Igår efter att jag jobbat fick jag migrän - tog tabletter och treo - det försvann inte .. Det gick liksom inte att tänka att man inte skulle tänka på det, de var det enda ja tänkte på, när ja skulle sova alltså. Det är så mkt med universitetet som gör mig stressad tror ja + att ja inte dricker som man borde. Idag kommer jag ha mobil&vattenflaska i högsta hugg på jobbet. jag jobbar 10-19.30 och på eftermiddagen ringer troligtvis Universitetet. Jag vet inte riktigt hur ja ska smyga med samtalet eftersom vi inte får ha mobilen på jobbet, såklart, men ja struntar i det, ja får gå&ställa mig bakom massa varor eller nått.
På ett sätt hoppas ja att dom inte ringder förän imorgon, för då vet ja att ja inte kan ha missat samtalet, men på ett sättt vill ja ju såklart veta hur det blir! åh det är så jobbigt ..
nu ska ja dricka lite vatten&göra mig iordning lite lätt. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0