momento på 10 av 20 kanaler?

morrn morrn !
klockan är 12.24 och Rachel Ray har precis slutat :p
förut åt jag en (för en gångsskull) mättande frukost. två limpor med stekt ägg, alltså två äggmackor.
jag gillar egentligen inte det, men ja blev så sugen på det så .. jag smockade glatt i mig dom ändå.
idag har ja ju somsagt lite att göra, haha det lät som ja va jätte upptagen vilket jag inte alls är. men ja måste få det gjort idag iaf ! efter allt är fixat och trixat ska ja nog åka ner på stan eller nått, ja känner att ja måste komma ut lite. hoppas lisa är ledig.

föresten, varför är det inget bra på tvn för. alltid mellan typ .. 9 och 13 så är det bara massa usla B-serier eller Tv-shop. 10 olika tv-shopar på 10 olika kanaler. på dom 15 andra kanalerna, dom det inte är en dålig serie eller tv-shop på, är det typ "momento" vafan är det då? "okej jag har ett ord, du har bokstäverna T.I.G och ett E. nu är det du som ska leta fram ordet som alltså är ett farligt djur .. hmm.. aa kom igen nu, ja slänger in en klocka" ÅH

igår blev det OTH till 00:30 och det måste vara den bästa gråt-serien någonsin?
nejdå men ärligt ja grinar alltid.
nu ska ja läsa lite bloggar, adios

Kommentarer
Postat av: kaky

jag följer momento slaviskt.

det gör du med, erkänn! :D

2008-08-20 @ 22:39:34
URL: http://peckisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0