cykel

morrn morrn ! :P
vaknade halv 7 imorse eftesom han skulle hämta mig lite innan 7. nu är jag hemma och har precis tagit mig lite att äta. Jag börjar 10.30-14.30. sen åkte ja hem i någon timme och börjar igen kl 16-19.30. brukar ju inte ha så lån "rast" men det är två olika pass för två olika personer, därför blev det som det blev .. :p
dagarna hos pappa har varit bra. jag, william&thea byggde lite på kojan, spelade tv-spel och bakade .. typ :P
måste ju grattulera lisa också som klarade teorin igår :D inte för att hon läser min blogg .. men ändå :)

det är så träligt att jobba när min cykel har punka.. antingen får ja låna jossans cykel, åka bil eller gå. buss tar aaaaaaaalldeles för lång tid så det är inte ett alternativ. bil åker ja bara om ja åker tidigt och åker med rikard.
men idag när ja slutar ska ja köpa en slang till min bajk så ja kan använda den. men som tur är så kan ja låna jossans så länge :) man kan säga att ja lånar tillbaka för alla gånger hon har lånat min.
jaja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0