london

hejhej
idag är det måndag och jag har varit uppe sen halv 7, typ.
igår va ja med lisa, vi hyrde film  och åt en massa. Först tryckte vi en kebanpizza, sen dippade vi gurka och paprika, vi hade också köpt; mango, papaya, granatäpple och kiwi. Men efter att både filmen och "maten" va slut så åkte vi tillbaka till maxi och köpte ett stort paket glass :p
vid 10 åkte ja hem till rille och imorse när han skulle till jobbet så åkte jag hem.
Jag skulle vara på varnumhälsan kl 10 så ja kunde lika gära gå upp.
På varnumhälsan skulle ja göra en läkarundersökning, måste ha ett intyg eftersom ja ska till london.
750 kr för att han lyssnade på mitt hjärta, tryckte på min mage och stämplade på ett papper, gött de !
just nu är jag "barnvakt", mamma&mikael är i karlstad och handlar lite. Men systrarna är inte uppe än.
imorgon åker ja nog till pappa, och lämna tillbaka bilen till farmor.
nu blire frulle, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0