tisdag

hejsan svejsan
vaknade hos rikard förut, fixade iordning mig för att gå ner på stan och fixa lite saker.
men då rinde mamma och sa att ja måste komma till bergvik och jobba, så stan får det nog bli imorgon.
men jag skulle inte hinna med varken tåg eller buss så jag får låna mormors bil istället. Så hon kommer väl hit runt ett ungefär.
haha imorse väcktes av en på manpower som hade ett uppdrag åt mig, bra tajming, NOT !
om 6 dagar kommer lisa hem !!! äntligen
sen äre jul, juldag, nyår och min födelsedag. tiden kommer bara att springa iväg.
nej nu måste ja hitta lite kläder.
hörs imorgon, slutar kl 9 ikväll så ja tror inte att det blir någon data-tajm något mer idag.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0