18 februari

hej hej
så vare månda igen ..
idag har ja lite saker ja måste göra på stan, sen ska ja hämta mathilda på dagis
ska fixa vacin. eftersom dom inte sa till mig att det ja redan hade köpt skulle stå i kylen,
så nu funkar det troligen inte så ja måste köpa nytt.. 500 kr hejdå
men ja ska vara arg och i slutet kommer ja inte betala ändå. jag ska kräva ersättning
imorgon tisdag ska ja till karlstad, jag ska hitta paket till rille + kolla balklänning.
becca hade vart dfär i fredas och hon sa att dom inte hade några fina där men skit samma,
ja ska ändå bara kolla/få idéer, har inte planerat att köpa nån såhär dags ..
och på onsdag åker ja ju :D
fast vi åker bara till sthlm, och sover på hotell över natten och åker flyger dagen efter..
jag vet inte riktigt när ja kommer tillbaka men det är väl torsdan nästa vecka skulle ja kunna gissa :p
på torsdag fyller ju snillerille år&allt, men han får paketen innan .. typ .. imorgon
nej nu ska ja faktiskt göra något, har trots allt lektion. adios
eftersom ja inte har internet än så är nog detta mitt sista inlägg på en vecka lite drygt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0