I love you

hej hej
idag har jag än en dag vaknat med en snorig näsa och en hostig hals.
helgen hittils har varit bra, man kan ju säga att ja hade helg redan igår eftersom jag är ledig från skolan på fredagar. Igår va ja iaf med william&theas skola&åkte skidor, i säfsen :)
det va roligt, och äntligen fick ja åka lite skidor :p trode inte att ja skulle få göra det iår.
vi kom hem runt 6 och då vare inte många knop, åt mat lite senare&kollade på lets dance.

I torsdags vare alla hjärtansdag. Jag firade den inte med rille, tyvärr.
Pappa&co hämtade mig runt 7 och då bar det av till Roma, trodde vi ..
men pappa va tydligen lite krasslig så han ville inte dit, så det slutade med att vi åt pizza på valentino haha

Snart ska ja gå till farmor, ska bara ta på mig osv
Vid 4 åker ja in till stan igen, för vi ska till ikea imorgon ( mamma&co)
hoppas ja hittar lite hyllor till mitt rum så det kan bli någorlunda fint någongång.
Men nu funkar både internetoch tvn hemma så nu kan ja börja vara normal igen
fast .. det fattas ett jävla virusprogram också .................................

nej nu ska ja gå till farmor,
ha en bra lördag vettja, adios

miss you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0