ojskipojski

Godagens
imorse vaknade ja hos rille av att klockan ringde som vanligt .. jobbigt
men jag började inte föräns kl 10.20 så jag fick ligga kvar vilket var sååå behövligt.
men sen näre va min tur att gå upp hade han hål så han gick&la sig :(
det va ganska svårt att gå upp då kan ja tala om.
10.20 vare matte som gällde, efter det väntade ett långt hål och sen matte igen, slutade runt halv 3.
väntade på rikard till 5 över 3 så ja skulle slippa gå hem ;P
det blev ingen "flytt" idag utan mamma har bara städat hela huset, det nya alltså
så man över huvudtaget KAN flytta in. men imorgon äre meningen att allt ska flyttas så vi kan spendera natten där.
men jag klarade mig undan allt bärande eftersom det vankas BAS-kurs igen,
jag som hade längtat efter en riktigt jävla lång somvmorgon imorgon, men icke
9-16.30 kommer ja att finnas i kpshallen .. sen får vi väl se om det mesta är inne i huset.
om en stund ska ja till maxi med jossan, måste köpa lite matsäck till morgondagen ;)
så .. ha en bra helg&sådär :)
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0